• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Historia i rozwój technologii napędu na przednie koła (FWD).

Jeszcze kilkanaście lat temu niezmiernie trudno było nabyć jakikolwiek towar. Dziś każdy konsument jest adekwatnie objęty przez reklamy i produkty przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne typu opakowania z logo. W większości wypadków twórcy wypuszczają pełną serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne niesłychanie w szeregu przypadków pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała firma Wedel. Niektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym można czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają również firmy kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Atrakcyjne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

1. Kliknij tutaj

2. Znajdź więcej

Czy samochody autonomiczne zrewolucjonizują transport publiczny?

Categories: Motoryzacja

Comments are closed.